Medewerker Klantenservice
Als jij heel sociaal bent en graag in contact staat met andere mensen dan kan je overwegen om de opleiding voor Medewerker Klantenservice bij Fabius Opleidingen te gaan volgen. Ook als je op dit moment niet gelukkig bent in je huidige baan en het klantcontact mist dan is het niet te laat om je nog te laten omscholen. Je kan deze opleiding in deeltijd volgen, zodat je tijd overhoudt voor je andere dagelijkse werkzaamheden. Door de opleiding te volgen word jij straks het aanspreekpunt bij een bedrijf. Je weet hoe je ervoor zorgt dat de klant de beste service krijgt en staat iedereen graag te werk. Je werkt nauw samen met collega’s en kijkt voortdurend naar verbeterpunten. Als dit je leuk lijkt dan kan je in korte tijd de opleiding bij Fabius Opleidingen volgen én afronden.
Werkzaamheden Medewerker Klantenservice
Als Medewerker Klantenservice weet jij als geen ander hoe je klantgericht moet handelen. Je weet hoe commerciële gesprekstechnieken moet toepassen, hoe je met klachten om moet gaan en hoe je uiteindelijk zorgt voor een tevreden klant. Je achterhaalt de klantvraag en zoekt naar de beste oplossing. Je weet welke argumenten je hiervoor moet gebruiken, zodat de klant tevreden naar huis gaat. Het is niet erg als je deze vaardigheden nog niet bezit, omdat je deze allemaal leert tijdens de opleiding. Je volgt eerst de opleiding tot Administratief Medewerker en vervolgens de opleiding tot Medewerker Klantenservice. Zo heb jij na het volgen van de opleiding alle belangrijke technieken onder de knie.
Grote baankansen
Iemand met een afgeronde opleiding Medewerker Klantenservice is zeer gewild op de banenmarkt. Daarom is de kans zeer groot dat je snel aan de slag kan als je in het bezit bent van je diploma. Dat is dankzij de kleine klassen en goede docenten geen enkel probleem. Het slagingspercentage voor deze opleiding bij Fabius Opleidingen ligt niet voor niets boven de 90 procent.